LiBeRaL

آزادی خواه

LiBeRaL

آزادی خواه


تحریم

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ


🔴 این وبلاگ "لیست تحریم" شخصی بنده می باشد.

🔴 تحریم چیست : 

  •  تحریم یا طرد کردن یا بایکوت (Boycott) ؛ عملی است که به موجب آن مصرف کننده ای از خرید ، مصرف یا معامله با یک فرد ، سازمان یا کشور خودداری کند.

🔴 تحریم با چه هدفی صورت می گیرد (؟)

  •  تحریم یا بایکوت گونه ای رفتار اعتراضی است و معمولا دلایل سیاسی دارد.ولی به نظر شخصی من تحریم یا بایکوت حتی بصورت فردی هم بسیار اهمیت داره (!)

🔴 تحریم های من شامل چه کسی و چه چیزهایی خواهد شد :

  •  در اینجا قصد دارم به نشانۀ اعتراض ؛ هر آنچه را که با اصول اخلاقی و فکری و روحی و روانی من سازگارا نباشد ، تحریم خواهم کرد.

🔴 مکانیزم تحریم های من چگونه خواهد بود (؟)

  •  موارد و موضوعات و یا افردای که مورد تحریم قرار می گیرند و اسمشان در لیست سیاه تحریم من قرار میگیرد ، بسته به میزان اثرگذاری و علت و... به انواع دسته بندی تحریم منجر بشود .
  • تحریم روزانه (ساعتی)
  • تحریم هفته ای
  • تحریم ماهانه
  • تحریم چند ماهه
  • تحریم یک ساله
  • تحریم چند ساله
  • تحریم مادام یا همیشگی