LiBeRaL

آزادی خواه

LiBeRaL

آزادی خواه


منطقی و واقع بین باشیم

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ق.ظ

سلام.
در شرایطِ حالِ حاضرِ کشور و با وجود اتفاقات تلخی که در مملکت رخ داده ، همه اندوهگین و دل آزردۀ این ناملایمات هستیم.
اما در این میان نکته ای عمیق و مهم وجود دارد و آن هم اینکه عده ای از افراد خواسته یا ناخواسته می خواهند موضوع را به حاشیه کشانده و آن را کوچک و بی ارزش و بی اهمیت جلوه کنند و با این عنوان که "نباید انرژی بد منتقل کنیم" تلاش در عادی سازی موضوع و ایجاد آرامش هستند (!)

باید عرض کنم که ، آرامش ، صلح ، ثبات از نیازهای مبرم و بدیهی در زندگی هر فرد و به طور کلی اجتماع است.مثل اکسیژن که همۀ انسان ها به آن احتیاج دارند،برای بقا ، صلح و دوستی و آرامش هم برای هر فرد و جامعه بسیار مهم و ضروری می باشد (!) اما متاسفانه و شوربختانه ، ما در مملکتی زندگی میکنیم که حاکمیت آن و برخی افراد ذی نفع این حکومت صلح و ثبات و امنیت و آرامش را به واسطه کوته فکری ها و نابخردی ها از مردم و جامعه سلب کرده اند (!) تا حدی که هر روز در رسانه های مختلف با اخبار بد و منفی و در جامعه با اتفاقات تلخ و آزار دهنده رو به رو هستیم و کتمان و انکار و بی تفاوتی نسبت به این موارد از انسانیت به دور است (!)

اخبار دروغ ، سیاه نمایی و نشر اکاذیب با روح آرامش و صلح و ثابت در تضاد و تناقض مطلق و محض می باشد و هیچکس نمی تواند بگوید ما چشممان را می بندیم و به اخبار گوش نمی دهیم و اتفاقات بد را نمی بینیم و.... که در آنصورت باید بگوید که زنده نیست و زندگی نمی کند (!) معتقدم برای بدست آوردن یک شرایط مناسب باید ابتدا موانع را برطرف کرد و نمی شود چشممان را بر روی واقعیت ها ببندیم که مبادا روحمان را خدشه دار کند و یا به روحیه لطیفمان صدمه وارد کند .... پر واضح و آشکار است که اطرافمان را اتمسفر مسموم و انرژی های منفی مصادره و احاطه نمونده اند ... برای رهایی از این شرایط و موانع باید "پاکسازی" کرد و پاکسازی به معنا و مفهوم آن نیست که چشممان را بر روی حقیقت بندیم ، اخبار گوش نکنیم و نخوانیم ... اتفاقا و دقیقا بر عکس باید مبارزه کرد ... هیچکس برای مبارزه با آلودگی چشمان خود را نمی بندد و با خود بگوید خب این چیزی نیست ، حل میشه ... و به همین راحتی و سادگی و با گفتن این جمله آلودگی هم رفع بشود (!) برای رفع آلودگی باید اقدام کرد (!) آن هم اقدام عملی و مناسب (!) بسته به نوع آلودگی باید مواد و ابزار مورد نیاز تهیه و سپس با دقت اقدام به پاکسازی آلودگی کرد (!)

در شرایط کنونی مملکت ... با حلوا حلوا دهن شیرین نشده و نخواهد شد ... پس آب به آسیاب دشمن (افرادی که قصد سلب آسایش و آرامش دارند) نریزید و اجازه ندهید که موضوعات مهمی که اگر برای خودِ شما و یا عزیزانتان رخ میداد را عده ای با سرگرمی و سهل انگاری طوری وانموند کنند که موضوع کم و بی ارزش و پوچ و بی اهمیت است (!) سقوط هواپیما در نوع خود خبر تلخ و ناگواری است ، اما انهدام هواپیما توسط نیروهای نظامی خودی موضوع کم و کوچک و پیش پا افتاده و قابل گذشتی نیست (!) کافی است کمی منطقی باشید و درست فکر کنید ؛ و سوالاتی را در ذهن خود ایجاد کنید ... آیا من جای خانوادۀ جانباختگان بودم و عزیزانم را در این سانحه از دست داده بودم ، میتوانستم افکارم را مرتب کنم و با آرامش و خونسردی محض از کنار آن بگذرم (؟) ... سوال دوم اینکه چرا وقتیکه میشد اوضاع تا به این حد ناهنجار پیش نرود ، چرا با نابخردی و کینه ورزی فاجعه ای صورت گرفت (؟) واقعیت این است که عده ای قصد سلب آرامش و آسایش مردم و مملکت را دارند و حاکمیت در رأس این بلاهت ها و نابخردی ها توانایی فراهم سازی شرایط مناسب را ندارند ، زیرا افردای که در رأس این حاکمیت قرار دارند ، افراد کینه ورز و فته ساز و جنگ آوری هستند (!) با وجود این افراد نمی شود و نمیتوانیم خود را گول بزنیم و بگوییم درست می شود (!) ما امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش برود و همۀ افراد و موجودات کرۀ زمین در صلج و آرامش و دوستی باشند و بمانند تا همیشه (!)